Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Theeeeeeelw...


Θελω να ερωτευτω! Δεν εχω ερωτευτει ποτε ή αν κατι που ενιωσα ηταν ερωτας, δεν ηταν ολοκληρος γιατι δεν υπηρχε ανταποκριση.Θελω να κανω τρέλες!Να ειμαι χαρουμενη! Να χαμογελαω! Να κανω αστειακια με τις φιλες μου! Να εχω μονιμως ενα ηλιθιο χαμογελο ζωγραφισμενο στο προσωπο μου! Να ανυπομονω για τη στιγμη που θα συναντησω καποιον! Και οταν ερχεται αυτη η στιγμη να τρεχω και να τον αγκαλιαζω χωρις να σκεφτομαι αν κανει να ανοιγομαι τοσο! Θελω το πρωι να με ξυπναει ο ηχος του μηνυματος του για Καλημερα και το βραδυ να με αποκοιμιζει η φωνη του, λεγοντας μου Καληνυχτα! Να εχω το κινητο μονιμως στα χερια και να μην νοιαζει ουτε η καθηγητρια που θα με αγριοκοιταει! Θελω να ειμαστε χωρια και να ξερω πως με σκεφτεται και πως ανυπομονει να με δει! Να βλεπουμε θριλερ κουλουριασμενοι στον καναπε και να με κοροιδευει καθε φορα που θα φοβαμαι και θα κλεινω τα ματια μου σαν παιδι! Να περναμε οοοοοομορφα! Να μου δινει πεταχτα φιλιά σε άκυρες στιγμες! Να νιώθω ότι θέλει εμενα για αυτο που ειμαι..! Να γινουν οι μερες μου καλυτερες! Ομορφοτερες! Γεματες χαρά και Ερωτα! <3 :)))))

2 σχόλια: