Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Na mou xamogelas..


                                                              
Ξερεις τι αγαπώ;
Το χαμογελο σου..
Οχι ομως το απλο χαμογελο...
αλλα..
Οταν χαμογελανε τα ματια σου!
Θυμαμαι τις φορες που σου ελεγα ''νααα τωρα χαμογελανε τα ματακια σου'' και εσυ απαντουσες ''τι εννοεις χαμογελουν τα ματια μου;''
Και ομως τις λατρευω αυτες τις στιγμες..Οταν με κοιτας ετσι..Ειναι συνηθως οι στιγμες που εχω πει καμια χαριτωμενη βλακειουλα απο 'κεινες που σε κανουν να γελας και  κυριως να  χ α μ ο γ ε λ α ς   και να σκεφτεσαι οτι εισαι ευτυχισμενος που εισαι μαζι μου, και οτι δεν με αλλαζεις με τιποτα στον κοσμο. Ναι, εκεινες ειναι οι στιγμες που χαμογελουν τα ματια σου..και σου παει πολυ! Ζω για αυτες τις στιγμες, ειδικα οταν ξερω οτι ευθυνομαι εγω για αυτες!
Ειναι απ τα πρωτα που εχω να θυμαμαι απο 'σενα..Το ποσο ξεχωριστα χαμογελουν τα ματια σου..Και οταν συμβαινει δεν χορταινω να τα παρατηρω..
Ειναι αυτο που λεμε ''Το βλεπω στα ματια σου'' ρε παιδι μου! Δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα! Τα διαβαζω! Τα νιωθω! Τα καταλαβαινω! Τα αγαπαω!
Να μου χαμογελας..Να μου χαμογελας με τον τροπο που ξερεις..Αυτο θελω!


2 σχόλια:

  1. μοναδικες στιγμες! ειδικα αν και οι δυο εχουν τα ιδια συναισθηματα...ευχομαι να συνεχισεις να βλεπεις για πολυυυυ καιρο τετοια ματia :)

    υ.γ. μολις ανακαλυψα το μπλογκ σου κ διαβασα ολες τις αναρτησεις μονοκοπανια!!!
    Φωτεινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Φωτεινή!
      Και γω το ευχομαι..
      Ελπιζω να σου αρεσαν οσα διαβασες..
      Φιλιά!

      Διαγραφή