Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Εσύ..

Το χειρότερο πράγμα δεν είναι η μοναξιά! Είναι το να σε έχει ξεχάσει κάποιος, που εσύ δεν μπορείς να ξεχάσεις..! 
Με άδειασες..Με πόνεσες..Με άλλαξες..
Δεν ξέρω αν είναι προς το καλό ή προς το κακό.. Η αλήθεια είναι πως μαζί σου νομίζω έφτασα στα όρια μου και τα ξεπέρασα κιόλας..Έκανα πράγματα που νόμιζα πως δεν θα κάνω ποτέ..Ανοίχτηκα..Μίλησα..Αισθάνθηκα..Παραδέχτηκα..Ξεπέρασα κάθε εγωισμό..
Το ότι δεν κατάφερα όμως να σε κάνω και 'σενα να φερθείς ανάλογα..ομολογώ ότι μου στοίχησε..
Ακόμα με κυνηγάει η σκιά σου.. 
δεν ξερω ουτε τι να κανω..ουτε τι να σκεφτω..ουτε τι να πιστεψω..ουτε πως να αντιδρασω...
Για ενα πραγμα ειμαι σιγουρη..ειδικα σε μενα..δεν επρεπε να φερθεις ετσι..αλλα τωρα που το σκεφτομαι...για πολλους το πιστευω αυτο...ειδικα σε μενα..δεν θα πρεπε να εχουν φερθει ετσι...αλλα...οπως πολλοι λενε..ροδα ειναι και γυριζει..γιατι ομως στη δικια μου περιπτωση γυριζει με ταχυτητα χελωνας;;;; Αααα ναι! Το ειπε και ο Βεγγος...πως το ειχε πει να δεις...; Μη σε νοιάζει χελωνίτσα μου..οι σταθεροί είναι οι νικητές..οχι οι γρήγοροι..
Αντε να δουμε..!! :))) 
Κατι που δεν ταιριάζει με το κλίμα της ανάρτησης..αλλα θα το πω για να είμαι καλυμμενη...Δεν εχω μπει ακομα στο κλιμα του πως γραφουμε και τι και καθε ποτε...οποτε ζητω συγγνωμη για την ασταθεια και το μπερδεμα και όλα οσα μπορει να τα βλεπετε και να σας βγαινουν τα ματια! :$ :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου