Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Τα Χρόνια Της Αθωότητας..

Να 'μαι και ΄γω! Χρόοοονια Πριν! :)
Σκεφτομαι εντονα αυτες τις μερες οτι θελω να ειμαι καλος ανθρωπος και δεν με αφηνουν οι γυρω μου! Και τρελαινομαι! Μισώ την καχυποψία και βλέπω ότι πλέον ειναι ενα απο τα χαρακτηριστικα μου! Δεν μπορω να κανω διαφορετικα! Εμπιστευεσαι και την πατας...Και παλι απ την αρχη! Ε και καποια στιγμη λες δεν παει αλλο..Πρεπει να γινω πιο καχυποπτη! Και τοτε ειναι που κατα διαβολικη συμπτωση γνωριζεις ανθρωπους σωστούς, ειτε αυτοι ειναι φιλοι ειτε ''ερωτες'' και δεν εισαι ο εαυτος σου και δεν ανοιγεσαι γιατι φοβασαι! Γιατι οι αλλοι σε εχουν φοβισει..Γιατι λες ''μπα..δεν μπορει..και αυτος κατι κρυβει..'' Και ετσι δεν μπορεις να ευχαριστηθεις τιποτα..
Δεν μ'αρεσει να είμαι καχύποπτη..Θελω να εμπιστευομαι τους ανθρωπους..Αλλα στον καιρο που ζουμε κατι τετοιο εινα αδυνατο! Καθε μερα κατι γινεται και με κανει να φοβαμαι ολο και περισσοτερο..Θελοντας και μη ο χαρακτηρας μας καθοριζεται απο τους ανθρωπους που μας περιτριγυριζουν..Πως ομως αλλαζει αυτο; Προσπαθώντας να αλλαξουμε το ''περιβαλλον'' μας ή μενοντας μόνοι μας για να ειναι το μέτρο μας πιο αποτελεσματικο;; Ενα ξερω! Μου λειπω εγω! Η Μικρη και αθωα κοπελιτσα που εβγαινε στο δρομο και τραβαγε τους αγνωστους απο το χερι λεγοντας τους ''Καλημερααα! Ελατε μεσα να σας φτιαξει η μαμα μου καφε! '' :))))
(Ναιιι! Και αυτοι ερχοντουσαν! Και η μαμα μου τους εφτιαχνε καφε! Και της ελεγαν πόσο γλυκια κορουλα εχει..! Όχι να το παινευτω..ημουν αξιαγαπητη!!) χαχα!
Μου λείπουν τα χρονια που ειχαμε αγνοια του κινδυνου γιατί κυρίως δεν υπηρχε κινδυνος..! Μου λειπουν τα χρονια που ο κοσμος ηταν καλος και ομορφος! Μου λειπουν τα χρονια της αθωοτητας!

2 σχόλια:

  1. Ετσι ειναι αντζελινα..Ποσο δικιο εχεις..
    Κ εμενα μου λειπουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προδωσες και το ονοματακι μου! χαχαχα
    Πλακιτσα..Πεγγουλινι μου...και συ μου λειπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή