Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Christmas Timeeee..!

Η αλήθεια είναι πως κάνω τα πάντα για να μπω στο κλίμα των ημερών! Μέχρι και το blog αλλαξα..Εψαχνα κατι χριστουγεννιατικο, αλλα κατεληξα απλά σε κάτι κοκκινο! Ειναι και αυτο ενα απ'τα χρωματα των ημερων..
Δεν ξερω τι φταιει που ακομα δεν εχω συνειδητοποιησει οτι ειναι Χριστουγεννα..Το ότι δεν στολισα εγω το δεντρο φετος; Το οτι ακομα δεν εχουμε φτιαξει γλυκα; Το οτι δεν ειμαι και στα καλυτερα μου; Χαζευω το στολισμενο σαλονι, ψαχνω καμια χριστουγεννιατικη ταινία, εφαγα δίπλες, βγηκα για καφε να δω κοσμο..Τιποτα ακομα..Σε λιγο θα αποφασισω να βγω και για τα καλαντα!
Ειναι Χριστουγεννααα!
Οκ! Ανεκαθεν δεν μ'αρεσαν ιδιαιτερα..Παντα προτιμουσα το Πασχα..Τα τελευταια χρονια ομως που δεν ειμαι μονιμα Κεφαλονια, ανυπομονω παντα για τα Χριστουγεννα..Να ειμαι σπιτάκι, στη ζεστη και οικογενειακη ατμοσφαιρα, στο τζακι, να βλεπω τους φιλους μου, να περναω καλα..Και φετος μου φαινεται οτι εφτασαν τοοοοσο γρηγορα! Και να δεις που θα περασουν ακομα πιο γρηγορα! Νομιζω πως αυτο με τρομαζει! Η ματαιοτητα για κατι που περιμενεις τοσο, και που στο τελος ερχεται, φευγει, και εσυ δεν προλαβαινεις να καταλαβεις τι-πο-τα!
Το μονο καλο ειναι που και οι γιορτες να περασουν γρηγορα, εχω 2-3 πραγματακια στο μυαλο μου ηδη για να περιμενω! Με καθησυχαζει καπως αυτο! Στο θεμα μας ομως....
Χριστουγεννα λοιποοοον..Δεντρακια, φωτακια, Αγιος Βασιλης (λεμε τωρα), βολτουλες, ποτακια, καλαντα, φίλοι, φίλες, οικογενεια, δωρακια κτλ κτλ κτλ!
Αυτό το τραγουδακι ειναι χαρακτηριστικο των Χριστουγεννων, αγαπημενο, και μ'αρεσει να το ακουω! Μου φτιαχνει τη διαθεση! Σκεφτομαι ομως τι θα ηθελα εγω φετος τα Χριστουγεννα και δεν ξερω..Περιεργο..Αλλα οντως δεν ξερω! Ξερω σιγουρα πως δεν θελω ό,τι η Mariah! χεχε! Πανε αυτα! Νομιζω πως θέλω πιο πρακτικα πραγματα! Θα προτιμουσα να ζητησω απ΄τον Αγιο Βασιλη να περασω κανενα μαθημα στην εξεταστικη, παρα να μου φερει εναν τρελο ερωτα! Τι εχω παθει;; Νομιζω το εχω παρακανει. Εχω σταματησει να πιστευω σε ομορφα πραγματα και δεν μ'αρεσει αυτο.
Τι φταιει δεν γνωριζω. Θελω ομως να αλλαξει! Με προτιμουσα πριν, πιο τρελη και λιγοτερο μυαλομενη και λογικη..Υποθετω περναω καποια φαση, αλλα θελω να την περασω γρηγορα! Ειμαι μικρη ακομα για να ζω και να δρω με βαση τη λογικη! Θελω τρελα! Θελω πραγματα ανεβασμενα, που λεει και το τραγουδακι! :))))))
Καλες Γιορτες λοιπον και καλα να περασουμε!


2 σχόλια: